Vítejte na našem e-shopu s tradicí od roku 1992

Podmínky dodání a pravidla pro reklamace

 Vznik reklamace

Kupující si telefonicky nebo e-mailem domluví s prodávajícím způsob předání reklamovaného zboží. Přepravu reklamovaného zboží zajišťuje a hradí kupující (do doby uznání reklamace za oprávněnou poté uhradí v plné výši prodávájící kupujícímu vzniklé náklady na přepravu) pokud není dohodnuto jinak s prodávajícím telefonicky. Reklamační proces začíná okamžikem doručení reklamovaného zboží prodávajícímu. Kupující je povinen předat prodávajícímu reklamované zboží v původním obalu.

  Vyhodnocení reklamace a opravné kroky prodávajícího

Prodávající si ponechává lhůtu 30ti dnů ode dne převzetí reklamovaného zboží k posouzení reklamace. Pokud je reklamace uznána jako oprávněná, prodávající na vlastní náklady odstraní vady nebo nahradí výrobek jiným. V opačném případě prodávající vrátí kupujícímu reklamované zboží s písemným odůvodněním zamítnutí oprávněnosti reklamace.

 

Pokud chcete zboží vrátit, z důvodu jeho poškození, je třeba dodržet následující postup:

  • Všechny zásilky jsou pojištěny a dopravce za zboží ručí.
  • Doporučujeme si vždy zásilku prohlédnout před dopravcem a v případě poškození obalu zásilky ihned s dopravcem sepište protokol o poškození a zásilku nepřebírejte.

DomůDomů

Košík  

(prázdný)

Kontakt

Kamenná prodejna a sídlo firmy:

Poliklinika Lesná

Halasovo náměstí 1

613 00 Brno (CZ)

tel.: +420 777 188 788

 

otevírací doba:

  po- čt 8-15.00 pá 8-12.00

mapa pro Vás

 

Firemní údaje:

Antonín Partyka

IČ: 15563146

Bieblova 32, 613 00 Brno

FO podnikající na základě Živnostenského listu vydaném Magistrátem města Brna

 

Napište nám